خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

هرچه پیش آید خوش آید..

چند روز بود عضله گلوم دردناک بود

یکی دو روز بعدش صبح از درد شدید گلو و گردن و فک بیدار شدم با همسری رفتیم دکتر گفت سرماخوردگیه و بخاطر درد شدیدم سرم با آمپولای مسکن تجویز کرد و آنتی بیوتیک و مسکن داد

ولی من خوب نشدم که، یه هفته اوضاعم همین بود تا رفتم پیش متخصص گوش و حلق و بینی

آزمایش نوشت که تا جوابش بیاد یه هفته ای طول میکشید منم که فاینال زبان داشتم خودمو با مسکن آروم نگه داشته بودم دیگه

یه سرچی هم توی نت کردم و دیدم احتمالا مشکل از تیروییده و التهابش

پنجشنبه جواب رو گرفتیم رفتیم دکتر، معلوم شد آزمایشگاه یاد رفته تیتر یکی از هورمونهای تیرویید رو اندازه بگیره

خلاصه که امروز باز رفتم آزمایش و جوابش باز تا پنجشنبه طول میکشه آماده شه

استاد راهنمامونم گفته چهارشنبه و پنجشنبه این هفته جلسه آموزشی پایان نامه رو میخواد بزاره

حالا من میخواسم بعد فاینال زبان برم شمال سه ماه و نیمه که شمال نرفتم دارم میمیرم دیگه

فعلا که دارم کشکمو میسابم احتمالا هفته دیگه بتونم برم شمال

و تازه، احتمالا باید قرص مصرف کنم تا یه مدتی و احتمالا برای بارداری هم نمیشه اقدام کرد

چه بدونم والا قسمت اینجوریه انگار چه کنم چاره ای نیست

چی بگم توکل به خدا، هرچه پیش آید خوش آید...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد