خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

مرا چه میشود آیا

چهارشنبه غروب فاینال زبان

چهارشنبه شب حرکت به سمت تهران چون فرداش عروسی دعوتیم

ماشالا انقدم کلاس زبان سنگین شده، از اول هفته آزمایشگاه نرفتم بخاطر فاینال

منم چند روزه بی انرژی ام نمیدونم داستان چیه

قراره تهران هم کلی بهم خوش بگذره ولی بازم بی حس و حال و خوابالوام

دیشب سشوار داشتم میکشیدم زد یه تیکه از موهامو سوزوند و جدا کرد انقد غصه خوردم براش

از کارای خونه تکونی کلااا عقبم اصلا فرصت نشده انجام بدم خونه رو نگاه میکتم افسردگی میگیرم

کم خواب شدم همه ش بی حال و خواب آلوام ولی خوابم هم نمیبره 

کلا نمیدونم چخبره چمه چهار پنج روز اخیر

با خودم میگم امتحانمو بدم حالم بهتر میشه یحتمل

بعدشم بیام بیفتم به جون خونه

بوینیم چی میشه


آخر اسفند حتما میام میگم به به چقد خوبه همه چی

حتااا شایدم بعد از تهران برگشتن خوب باشه حالم 



نظرات 1 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 09:31 http://anti-efsha.blogsky.com/

سلام. آخه دیگه یه تیکه از موها که غصه نداره؟ مگه چند تا نخ مو بوده؟ شما خانوما خیلی حساسید. آقایونو ببینید، کچل میشن، عین خیالشون هم نیست.

سلام
جون خانوما به موهاشون بسته س
شوخی که نیس موءه یه عمر زحمتش رو میکشیم نمیشه کهه
مردا کلا عین خیالشون نیس بگو کجا خیالشون هس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد