خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

پیش به سوی شمال

سلامی از زیر لحاف


همه ی کارهامو کردم و رفتم حموم و اومدم و الان اومدم زیر لحاف که گرم شم

آزمایشهای غربالگری اوکی بووود و البته من از دکتر خواستم که جهت اطمینان آزمایش آلفا فیتو پروتیین رو هم بنویسه


امروز با مامانم و همسری حرکت میکنیم بسوی شماال


قراره زیادتوی راه وایسیم که من اذیت نشم و توی تهران هم چندساعتی خونه ی خواهر استراحت کنیم

اونجا موشه رو هم یکی دوساعت میبینم خیلی وقتهه که ندیدمش و معلوم نیس باز کی فرصت بشه برا دیدنش


چند هفته پیشا یه روز ازم ادرس گرفت و فرداش دیدم یه بسته رسید برام


دو تا کیف لوازم آرایش چرم و یه کیف مجلسی چرم برام درست کرده بود

انقد خوشحال شدم و از خوشحالی گریه کردم و فغان ها نمودم  که خدا بدونه


نی نی ام رو دکتر گفت به احتمال 90 درصد پسره تا سونوی ماه بعد که  قطعی معلوم بشه


تازه با مامانم رفتیم سرویس چوب برا نی نی دیدیم و قیمت کردیم، احتمالا اواخر آبان مامان بتونه دوباره بیاد و بریم خرید


دیگههه همیناااا


نی نی جونم سالم باش و خوشحال ننا جان





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد