خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

...

خیلی غصه دارم

 

حتا یه زنگم نزدی که میخوام بیام فقط اس ام اس؟ نکن این کارو با من

زنی که ...

من زنم

 

زنی که باور دارد که همسرش عاشقش است

 

زنی که باور دارد به قلب مهربان و روح بلند همسرش

 

زنی که به نازک دلی و محبت همسرش ایمان دارد

 

زنی که غرور همسرش را میشناسد و نمیداند که چطور با آن تا کند که هم عشق بماند و هم غرور

 

زنی که میداند همسرش مدتهاست که دلتنگی هایش را نمیگوید و مدتهاست که کمتر میگوید دوستت دارم و مدتهاست که به یک اشاره و به یک حرف قلبش را پس می کشد و برای خودش نگه میدارد

 

زنی که میبیند همسرش حتا به طور مستقیم از او نمیخواهد که پیشش برود، و هیچ اصراری هم نمیکند و میگوشد اگر دوست داشتی بیا ...

 

و زنی که میداند پشت این حرف ها و این بی توجهی ها و این دوری گزیدن ها و زنگ نزدن ها مردی ست که از صمیم دل دوستش میدارد ولی خود را عقب کشیده است

 

و زنی که به تو گفت: با خواندن آن مطلب به خودم گفتم برای زنده ماندن و بارور شدن عشق باید همدیگر را به همه چیز ارجح بدانیم ... باید تو را به همه چیز ارجح بدانم، به همه چیز!

 

و زنی که دیشب تصمیم گرفت که به ناراحت شدن نزدیکترین و صمیمی ترین فامیلشان، خانواده خاله اش، پشت کند و به جشن عقد دخترعمویش پشت کند و به آنها زنگ بزند و معذرت خواهی کند و به سوی همسرش برود و بیش از آن تنهایش نگذارد

 

و زنی که با وجود مطمئن بودن از عشق همسرش، باز هم دلش خیلی میگیرد و میشکند از بی توجهی و بی تفاوتی همسرش ... و از خواندن اس ام اسی که در جواب بیایم پیشت؟ تنها نوشته است: اگر دوست داری بیا ...