خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

16.

شب است و قایقم بشکسته و دریاست طوفانی


ز هر موجی به گوشم میرسد  بانگ پریشانی


ره منزل نمیدانم ز غوغای گرفتاری


چومرغی آشیان گم کرده در شبهای بارانی


لبم می خندد و دل در حصار سینه می گرید


ببین در برق چشمانم دو اشک دیده پنهانی


بسا روز جوانی را به غفلت ها تبه کردم


منم اکنون و شام پیری و صبح پشیمانی


به ساحل کشتی ما را،برد لطف خدا، ورنه


هزاران ناخدا گم شد در این دریای طوفانی



به ساحل کشتی ما را برد لطف خدا، ورنه


هزاران ناخدا گم شد در این دریای طوفانی .......


خدایا کمک کن این استرس بی دلیلم آروم بگیره ... شبا ترسناک میشه با این استرس ... خدایا تو کمک کن من ازشبا میترسم ...

15. نخطه ی کوچولوی من

چه روز سختتت و طولانی ایی بود سه شنبه


صبح آزمایش دادن


تا ظهر توی خونه چشم به ساعت دوختن و ثانیه ها رو شمردن و لرزیدن


زنگ به آزمایشگاه و شنیدن عدد بتای پایینتر از حد انتظار:380 بجای 600!!


لرزیدن و باز هم لرزیدن


خبر دادن به مادر ها چقدر سخت بود .. چقدر کنترل بغض سختتر بود!! و آخر گریه پای تلفن وقت خبر دادن به همسر!!


رفتن برای سونو،انتظار از ساعت 4 تا 7!برای سونو شدن!!


و شوکه شدن وقتی دکتر بی مقدمه گفت: ایناهاش اینجاس!!          - جدی میگیییین؟؟    - من که نمیگم دستگاه میگه،ایناهاش ببین!!! 


چهار هفته و یک روز!! چهار هفته و یک روز!! هزااار بار تکرار شد توی ذهنم ...


نخطه ی کوچولوی من ...



ممنونم خدا جون که صدای دلم رو شنیدی...



14.

داشتیم با همسری شام میل میکردیم شامی که من با زحمت زیاااد و فشار پاییین و کمر دررررد و اینااا درست کرده بودم  بلی من چنین همسر خانه دار و مهربانی هستم


خلاصه شام میخوردیم و اختلاط میکردیم برا خودمون


ییهو همسری صورتشو اورد توی دو سانتی ام و براااق شد توو صورتم و نیشخندی به پهنای کف دست زد



میگم چی شدهههه


میگه یه لکه ی زیبا روی دماغت ظاهر شده مبارکت باشه اینم یه نشونه دیگه


خاک وچوکم زشت شدم رفت 


البته بگم که یه نشونه دیگه هم اضافه شد ته دلم خوشحالم شتم


هر چیییی خدااا بخواااااد



13.

خب،سه شنبه ی این هفته باز باید برم آزمایش... اگه بتا نرمال بود که هیچ،اگه هم مقدارش پایینتر از حد معمول بود باید زود برم پیش دکتر ... الان جفت مامانا میدونن... مامانم چند روز دیگه میاد پیشم که مواظبم باشه، کاش طبیعی باشه بارداریم حالا که همه میدونن...


خدایا امیدم به توءه ...



12. جای درستت هستی؟؟

ساعت 3 زنگ زدم آزمایشگاه


طول کشید تا گوشی رو وردارن.. با اینکه عجله داشتم نتیجه رو بدونم،ولی از استرس هم پر بودم و یک آن آرزو کردم گوشی رو جواب ندن!!


اسمم رو پرسید . . کمی طول کشید تا پیدا کنه! و گفت... مثبته!!!


اصلا نفهمیدم چطوری قطع کردم!! حال عجیبی بود ... 


یه کم بعد دوباره زنگ زدم،گفتم کی جواب آماده ست که بیام بگیرم؟؟ گفت جوابتون مثبته ولی تیتر بتا هنوز آماده نشده، حدود یه ساعت دیگه..


آژانس گرفتم و رفتم. گفت تیتر بتا پایین تر از حد انتظاره... کمی نشستم تا آماده بشه ... 26 بود تیتر بتا!!

گفت دو روز دیگه بیاین برای آزمایش مجدد. من خیلی هم نگران نبودم، چون بی بی چک هم تازه امروز یه خط کمرنگ کمرنگ نشون داده بود... ولی خانومه که پشت پیشخوان نشسته بود و آزمایشو دستم داد، یه حالت عجیبی توی صورتش بود!!...


وقتی اومدم خونه،همون طوری که بساط سورپرایز همسری رو آماده میکردم،سرچ کردم توی نت .. خب تیتر بتا واقعا پایین بود!! و برای تیتر بتای پایین،شانس حاملگی خارج رحمی قایل میشدن ... 


دروغه اگه بگم نترسیدم! توی دلم خالی نشد ..  با این حال سورپرایزم رو آماده کردم! و همسری رو هم سورپرایز کردم.. ولی هنوزهم یه فضای خالی بزرگ توی دلمه ... نکنه ...؟؟ باید به شیطون لعنت فرستاد و توکل به خدا کرد ... دلم رو خوش کردم به آیت الکرسی ها و با چشمایی که خواب ندارن هی فکر میکنم ... 


خدایا توکل به تو ... 



11. هی وای من ....:((((

چهارشنبه و امروز شنبه، بی.بی منفی بود!! 


نمیدونم دوره ام دقیقا کی موعدشه چون نامنظمه  حتا امکان داره دو سه روز دیگه باشه!ولی اگه 30 روزه باشه، 9 ام موعدش بود ...


البته ماه پیش 34 روزه شد،ولی منظمش 30 روزه بود...


دلم گرفته خو،چه کنم اخههه خیلی دلم میخواددد  خوووو 



10. نی نی؟؟؟

کوووووووووووچ کردم از پرشین بلاگ!! ترکیده یعنی هاااء درب و داغوووووون!!!


خعلی وقته ننوشتم، الان هم یوهو به ذهنم رسید که دغدغه م رو بگم!


یعنیییی من این ماه نی نی داااارممم؟؟؟ نشونه های زیادی دارم ولییییی بازم مطمئن نیستم!! خیلی منتظرشم زیاااد، با اینکه ترس از دست تنها بودن و بچه بزرک کردن دارم، ولی بازم منتظرشم بدجوووور!!


بی بی چک خونه دارم، ولی موعد پری دو سه روز دیگه س و زوده برا بی بی چک!


استرس دارمم هواااررر تااااااااااا