خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

3. هردمبیل :دی

  وقتی تصمیم میگیرم که شونصد تا کار رو با هم انجام بدم

 

- یه ماهه دنبال خونه اییم  هی هر روز برو بنگاه خونه ببین از اینور وسایل رو جمع کن، که نصفه نیمه جمع شده و بیشترشون سر جاشونن و هرروز من به روی وسایلا میخندم اونا هم به روی من   هی هر روز یکی توو سر خودم میزنم یکی توو سر همسری

 

- ییهو تصمیم گرفتم مدرک خی*اطی بگیرمlooksmiley.gif  حالا هی هی باید تمرین کنم که هفته دیگه امتحانشه  کلی پول بالاش دادم میترسم قبول نشم پولمون حروم شع

 

- تصمیم گرفتم جوا*زکسب هم بگیرم حتاااااااا   یه کمی از کاراش رو انجام دادم و به محض اینکه خونه بگیریم باید دنبال کارای اونم برم  باژد که رستگار شومtooth.gif

 

- تصمیم گرفتم که ار*شد بخونم 604919_flirty.gif از سه هفته پیش شروع کردم ولی انقد که بحمدالله این چندوقته برا خودم کار جور نمودم که ده روزه هیییییچ نخوندم

 

- از اول مهر برای اولین بار میرم یه مدرسه ای برا تدریس و اینا  کلی ام براش ایسترس دارم و کتابها رو مرور نکردم و میترسم این دانش آموزای بی چشم و رو دستم بندازن خرکیف شن کیثافتااااhttp://asaipoor2.persiangig.com/sheklak/027_cloobyazd.gif

 

تازهههه بحول و قوه ی الهی توی دو هفته ی باقی مونده تا آخر تابستون مسافرت هم میخوایم بریم

 

خدا مرا قرین رحمت خویش قرار دهد انشاللهههه

 

2. خونههههههههه :/

ای داد ای هوار من خونه میخوام

 

میخوابم خواب خونه می بینم بیدار میشم به خونه فکر میکنم میرم توو خیابون به خونه های مردم زل میزنم

 

نه وضعده عاخههههه  از همه چیم افتادم چندروزه یه کلمه هم درس نخوندم

 

خودایا نمیشه یکی بیاد در خونه مونو بزنه بگه بیاین قرار داد ببندین یه خونه توپ دارم براتون

 

همسریییییییییی من بیر دانا او ایستیرم ور منهههههه دااااا