خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

4. بعد مدتهاااا

سلام به وبلاگم!!

 

 

 

بعد از مدتهای طولانی مینویسم، چندباری اومدم پست بزارم ولی لف تاپم خرابه و با گوشی شکلک نمیشه گذاشت و هی قاط میزنه پرشین و همه اینا باعث دلسردیم میشدابله

 

امسال میخواسم برا ارشد بخونم یه ماه هم خوندم ولی یکی دو ماه درگیر پیدا کردن خونه بودیم و بعدشم که مدرسه شروع شد و من یوهو دیدم اخر ابان شده و من 3-4ماهه درس نخوندم!! و تقریبا دیگه بی خیالش شده بودم وفقط رفتم همینجوری کنکور دادم!!

 

الان هم کنکور آزاد مونده ولی توی اسفند هم درگیر کارای خونه بودم و پرید!حالا دیگه نمیدونم...

 

و دلم نی نی میخواد!! عروسمون هم باردارهههه :* من توی آبان فکر بچه افتاده بودم ولی دیدم نمیتونیم.. ماه بعدش دیدم عروسمون بارداره و الان هم چهارماه و چندروزشه و خدا رو شکر تا الان که آزمایشا و همه چی خوب پیش رفتههه و نینی هم پسرهههه

 

برنامه من این بود کع از اواءل تابستون اقدام کنیم حالا تاببینیم چی پیش میااااد

 

هروقت لف تاپم درست شد پست میزارم الان شکلک گذاشتن خیلی سخته و بی شکلک هم پست گذاشتن نمیچسبه اصلاااا

 

سال نو مباااارک

 

امیدوارم سال جدید تجربه های بهتر و جدید داشتع باشیممم...ایشالااااااا ....

 

فیهلاااااا