خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

نی نی جدید

یه هفته س دماغ کیان کیپه

قبل از خواب دماغشو تمیز میکنم، درحالی که بچه م جیغ میزنه و گریه میکنه ولی بازم چندساعت بعدش دوباره همون آش و همون کاسه

اعصاب خوردیش اونجاس که بچه م با چشمای بسته گریه میکنه و من مجبورم همونجوری دماغش رو تمیز کنم و چندبار بچه م به ضجه زدن افتاد بمیرم براش.. خودم رو آی لعنت میکنم ها اینجور وقتا

تبلیغ یه کرم از برند موستلا رو دیده بودم توی نت که مجاری تنفسی بچه ها رو وا میکرد. کلی گشتم توی سایتای ایرانی که نبود، خارج از کشورم نبود. به خواهرم گفتم از دوستش که ترکیه س بخواد که اونجا هم سوال کنه. بعد امروزخواهری گفتش که کرم رو پیدا کرده!کلییی خوشحال شدم


نی نی جاریم هم به دنیا اومد راستی. یه دختر. چقدررر کوچولوهه خدااا. الهیییی. کلی دلم پیششه همه ش. آدم احساس میکنه بچه ی خودش دوباره به دنیا اومده.دوباره به اون روزا برمیگرده آدم 


هفته دیگه اوایل هفته هم احتمالا میرم شمال با کیان، با اتوبوس 


حرف دیگه ای یادم نمیاد فعلا. تا بعددد


نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 12:37 http://fear-hope.blogsky.com

اگر روشی برای بازکردن مجاری بینی پیدا کردید به منم بگید...منم دقیقا همین مشکل رو دارم با دخترم! وقتی بینیش رو تمیز میکنم بچم غش و ضعف میکنه اگرم تمیز نکنم که با اون بینی کیپ نفسش میگیره و نمیتونه بخوابه... خس خس سینش دلمو به درد میاره! چه زمستون بدیه امسال

الهی
چاره ای غیر از اون قطره کلرید سدیم و پوار نیست
من براش یه پماد از برند موستلا که به قفسه سینه ش باید بمالم هم گرفتم از ترکیه، مثل ویکسه و مجاری تنفسی رو وا میکنه. البته درمان محسوب نمیشه و فقط کمک کننده ست. قطره کلد میکس هم هست که مناسب یکسال به بالاهاست.
منم با وجود گریه ی پسرم ولی تمیز کردن بینیش رو انجام میدم چاره ای نیست، اگه تمیز نکنم بوتر اذیت میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد