خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

25. سال جدید و حال جدید!!

اوهههه


دو ماه شد که ننوشتم!


سلااام


امسال تا الان که سال خوبی بوده برام ... اولین تغییری که منتظرش بودم به خوبی به سرانجام رسید!! 


یک عدد ماشین خوشگیل موشگیل خریدیم


وای که از ذوقش تا دو هفته باورم نمیشد!! تازه رانندگیم هم خوب شده و کلی قان قان میکنم باهاش


باهاش یه مسافرت ده روزه هم رفتیم خونه مامان جووونم شمال که واااقعا کیف داد بهمون واقعن هااااا


کلییی اینور و اونور رفتیم تازه با مامان اینا یه مسافرت دو روزه هم رفتیم که اونم کلی چسبییید


وااای از برارزا نگم که دلم عاشقشهههه نفس منهههه انقد دلبری میکنه و خوشگل میخنده این بچه که خدااا بدونه دلم براش هلااااکه


خولاااصه که بعد از این تغییر دلچسب،حالا دو تا تغییر دیگه هم در پیش داریم


عوض کردن خونه!!که تا بیست تیر وقت داریم و هنوووز هیییچ کاری براش نکردیم چوووون آقااامون دوس داره دقیقه نود انجام بده همه کارا رو


منم ریش و قیچی رو سپردم به دست گره گشای خودش


و پروژه نی نی هم قرار شده  از ماه آینده پی گیری شه، البته باید یه سری آزمایشایی رو انجام بدیم و خانوم دکتر نظرش رو اعلام کنه، بعدد


خونه خوشگل و ترگل ورگل منتظرمه بسی خشنودممم


تازههه نی نی هم در انتظارمه و بعد هم وسایلای نی نییی


خدایا تو رو شکر میکنم به خاطر این روزها... امشب داشتم مطالب قبلی رو میخوندم ... و دیدم کلااا اون حال و هوا یادم رفته !! هم متعجب شدم و هم خوشحال، بهرحال اینم حکمت تو بود،الان ماشین هم داریم و خونه مونم عوض میکنیم و بعد نی نی میاد ... مخصوصا بخاطر ماشین خوشحالم که هم پیشرفت بزرگی کردیم و هم خیلی مشکلاتمون و سختی هامون با داشتن ماشین برطرف شد ... شکرت خدایا....