خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

8.

این تک صندلیا توی کلاس هم دردسری هستن هااا

 

دانش آموزا فک میکنن سوار ننو شدن هی خودشونو تاب میدن و نصف اوقات هم انقد کج میشن که صندلی عقبیا به زور میارنشون بالااا

 

آخرای سال یه باری در حال نطق بودم بعد دو تا از بچه ها هی صندلیشونو تاب میدادن هی تاب میدادن هی هی

 

انقدددد که روی اعصاب من رژه رفتن با این کارشون هااا، دیگه آخرش عصبانی شدم دستمو محکم کوبیدم روی میز صدامو بلند کردم خواستم بگم چه  وضعشهههه صندلیاتونو درست کنیییین

 

بجاش با صدای عصبانی و بلند گفتم بچه هااااااا!!!!

ماشیناتونو درست پارک کنییییین

 

 

خودم که درجاااا ترکییییدم و تبخیر شدم از شدت خندههههه

 

اون وروجکا هم نمیدونستن به حرفم بخندن یا به قهقهه ی زیبام 

 

اصلا وظیفه ی من سوتی دادنه سوتی ندم مینا هسم عایا؟نع دیگههه،والااا بخداااا

 

 

 

بعدا نوشت:اددس مهتاب جون عوض شدهه بچه ها این ادرس جدیدشه

Www.zanechandom1.blogsky.com