خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

3. هردمبیل :دی

  وقتی تصمیم میگیرم که شونصد تا کار رو با هم انجام بدم

 

- یه ماهه دنبال خونه اییم  هی هر روز برو بنگاه خونه ببین از اینور وسایل رو جمع کن، که نصفه نیمه جمع شده و بیشترشون سر جاشونن و هرروز من به روی وسایلا میخندم اونا هم به روی من   هی هر روز یکی توو سر خودم میزنم یکی توو سر همسری

 

- ییهو تصمیم گرفتم مدرک خی*اطی بگیرمlooksmiley.gif  حالا هی هی باید تمرین کنم که هفته دیگه امتحانشه  کلی پول بالاش دادم میترسم قبول نشم پولمون حروم شع

 

- تصمیم گرفتم جوا*زکسب هم بگیرم حتاااااااا   یه کمی از کاراش رو انجام دادم و به محض اینکه خونه بگیریم باید دنبال کارای اونم برم  باژد که رستگار شومtooth.gif

 

- تصمیم گرفتم که ار*شد بخونم 604919_flirty.gif از سه هفته پیش شروع کردم ولی انقد که بحمدالله این چندوقته برا خودم کار جور نمودم که ده روزه هیییییچ نخوندم

 

- از اول مهر برای اولین بار میرم یه مدرسه ای برا تدریس و اینا  کلی ام براش ایسترس دارم و کتابها رو مرور نکردم و میترسم این دانش آموزای بی چشم و رو دستم بندازن خرکیف شن کیثافتااااhttp://asaipoor2.persiangig.com/sheklak/027_cloobyazd.gif

 

تازهههه بحول و قوه ی الهی توی دو هفته ی باقی مونده تا آخر تابستون مسافرت هم میخوایم بریم

 

خدا مرا قرین رحمت خویش قرار دهد انشاللهههه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد