خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

رسمی شدن :S

خب .... نمیدونم الان باید این شکلکو بزارم نیشخند یا این شکلکو نگران

 

از طرفی ذوق دارم و خوشحالم، و از طرفی استرس دارم در حد تیم ملی افغانستان نگران

 

دیروز با کلی دسیسه نیشخند تماس تلفنی که قرار بود امروز انجام بشه رو جلو انداختیم و دیروز مامان همسرمبه خونه مون زنگ زد تا جواب نهایی رو از مامان و بابام بگیره نگران

 

من و همسرمدچار ایسترسهای روحی روانی شده بودیم دیگه نیشخند من دیروز عصر با مامان حرف زدم و مامان گفت بابا اوکی داده خجالت

 

بعد من اخبار تکمیلی رو به همسرم رسوندم نیشخند گفتم جواب داده شده و تو با مامان صحبت کن رودتر تماس بگیره نیشخند خلاصه اینکه مامانم گفت خوشبخت بشن ایشالا، و قرار شد که امروز مامان همسرم تماس بگیره و دو تا خانواده معلوم کنن کی قرار میخوان بزارن برای عقد، که من و همسر به طور زیر زیرکی میدونیم که کی میشه نیشخند انشالله همین هفته در پیش رو خواهد بود، و من اینطوری ام نگران همه ش نگران

 

من نوشت1 : من اینجا همیشه خطاب به خودم یا همسرم مینوشتم، الان واسم یه کم سخته که تغییر وضعیت بدم! برا همین اگه یوهو دیدید که هی وای من اینا که مخاطب خاص داره، جا نخورید لبخند

 

من نوشت2 : همسرم من خطاب به هر کس که بنویسم بدون که بازم همه ش برای توئه، برای خودمون دو تا ماچ یادت نره دوستت دارم؟؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد