خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

6.

امروز با اول دبیرستانیا کلاس داشتم

بچه پرروها از اول سال هر جلسه به من میگن خانوووم شما لاین ندارین؟وایبر چی؟تانگو؟؟واتس آپ؟؟

هر جلسه هم میپرسن هااا خسته هم نمیشن از بی محلیم 

خلاشه که دهان مهان مارو سرویس کردن رفتتت

دیگه دیروز بعد از کلی التماس بحاطر اینکه آخر ساله شماره م رو دادم بهشون ماشالا همه شونم که گوشی همراشون بود

 

ایکی ثانیه اددم کردن و هجوم بردن توی لاینم و رفتن سراغ عکسام که خداا رو شکررر همه شون خانوادگی ان

یوهو صدای داد و جیغشون رفت هوا داشتن ذوق میکردن از عکسا مثلا

یوهو یکیشون شروع کرد که آرهههه معلم زبان اومده بود سر کلاسمون میگفت توی جلسه شورای معلما کنار معلم ز.یستتون(اینجانب ) نسشته بودم و خیلی چقد باحاله و اینا،خانوووم مگه چیکااار کردین اونجاااا

منم که لبخند ژوکوند تحوییلشون دادم چه باید میگفتم عایا؟میگفتم هرکاری رو که به شما میگم نکنید خودم انجام دادم اونجا؟؟؟

 

بعد قسمت جالبش اینه یوهو یکیشون برگشته میگه خانووووم یه چیزی بگمم؟؟؟ واقعاااااا خوووووش بحال شوهرتووون

 

جاااااان؟؟؟

 

بعدش که همه شون دونه دونه میزاشون رو گاز زدن از خنده دوباره همون یکی برگشته میگه خانووووم اون حرفمو به منظور بد نگیرینااااا

 

نه تورو خدا بیا و منظور بد داشته باش نه تو رو خدا خواهش میکنم دانش آموز نیستن کههه اورانگوتانن

 

 

 

والاااا

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد