خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

21. تغیییییرررر

احساس میکنم که بهترم...


برای عید دارم کم کم ذوق زده میشم  


برم موهامو یه مدل خوشگللل بزنم


 برا کوبوندن در دهان شایعات  موهامو رنگ کنم


خولاصه خوچل موچل کنم و خرید عید کنمممم و توی عید هم که پیییش بسوی شماااال اخجووووون از الان دارم از ذوقش بااال در میااارم 


نی نی که پروژه دو سه ماه دیگه ست پسسس این چند ماه رو باید خوووش بگذروووونممم  



فقططط دلم میخواس میتونسم یه تغییر اساسیییی به خونه بدم که خب توی خونه جوریه که نمیشه تغییر اساسی داد


خود خونه هم که تغییرش برنامه الان نیییس


پس مجبوریم بسوووزیم و بساااازیم  


بجاااش بعد از عیددد چندتا تغییر با هم در پیییش داریم که خیلیییی خوشحالم میکنههههه


خرید یه وسیله بزرگگگگ   نی نییییی   جابجااییییی   و وسیله های نی نیییی  


البته کهههه این پروژه از بعد عید شروع میشه ولی تحقق همه ششش چندین ماه طول میکشهههه


 ولی برای همه ش حسابیییی هیجان زده مممم



خدا کمکمووون کنه بتونیم پیشرفت کنیم آمییییین


خخخخ از هیجان همین الااان استرس گرفتممم خخخخخخ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد