خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

26. معضل تکراری اینجااانب: خوووونه

سلااام


امروز بیست تیر!! ما با پشتکار نشستیم توی خونه ای که قرار بوده پاشیم و هنوووز خونه مناسب پیدا نکردیم!!


وای خدا میدونه چقدرررر استرس کشیدم این یه ماهه!! یعنی همه سختی های زندگی متاهلی توی این چهار سال یه طرف، این دنبال خونه گشتن واسه خودش به تنهایییی اووون طرف!! پیرم کردددد


دلم یه خونه بزرگ و خوشگللل میخواد .. یه خونه حسابیییی.. خیلیی هم براش برنامه ریختم و آرزو دارم    


حالا صابخونه نیاد سر وقتمون و بار و بندیلمونو نندازه توی خیابوووون خعلیههه والا بوخودااا


راستی واسه نی نی هم توی شهریور میخوام اقدام کنم .. تا خدا چی بخوااااد


حرفام تموم شد چقد زوووود



بعدا نوشت:     راستی کلاس زبان میرم!! این دفعه توی کانون زبان ایران ثبت نام کردم لول 8


بعدا نوشت یوهو یادم اومده:    احتمال بسیاااار زیاد امسال ارشد قبول میشم!! ژنتیک ! البته یه کم استرس دارم چون میخوام باردار هم بشم ولی توکل به خدا ... فوقش یه ترم مرخصی میگیرم دیگههههه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد