خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

27. درهم و برهم!

سلااام جمعه همگی بخیرررر


امروووز 25 تیرررر و همچنان از خونه خبری نیست


چرا خونه ها اینجوری شدن؟؟ شاید هم من سخت گیرم!!

115 متر خونه،بعد پذیراییش رو کوچیک دراوردن که مبل و میز سخت جا میشه!! یا کمد دیواری نداره!! یا اشپزخونه یه وجبه! یا مثلا روشویی که باید توی دسشویی باشه توی حمومه!!


خب منم نمیخوام دوباره سال دیگه یا دو سال دیگه بگم این خونه فلان ایراد بزرگ رو داره و باید پاشیم! خسته شدم از اسباب کشی و دنبال خونه گشتن خوو


یه دونه خونه پیدا کرده بودبم یکی دو هفته پیش، نامرد خیلییی خونه خوبی بود!! تا دم امضای قرارداد هم رفتیم ولی صابخونه یوهو گفت نه! بعد کاشف به عمل اومد که یارو حساسه و چند بار دیگه هم این کار رو کرده!


راسی این ماه امکان داره نی نی داشته باشم البته فقط امکان داره  طبق نظر دکتر باید دو ماه دیگه اقدام میکردیم که میشه شیش ماه بعد از سقط. ولی خب شانسه دیگه، پیش میاد 


دلم؟؟ دلم میخواد که نی نی باشه!! با اینکه هنوز خونه نگرفتیم و اسباب کشی و چه و چه، ولی احساس میکنم که خیلی دلم بچه میخواد، البته ماههاست که دلم میخواد! 


دیگه .. فعلا هیچی .. فردا کلاس زبان دارم و لغات رو میپرسه و هنوووز نخوندمشووون برم به درس و مقشم برسم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد