خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

28.

یه علاقه مندی که جدیدا پیدا کردم اینه که یه جایی خونه بگیریم که دیگههههه چشمم به هیچکدوم از این بنگاهیا نیفتهههه


نه تنها حالم از بنگاه دیگه بهم میخوره، بلکه همههههه شون من رو میشناسن!! بی اغراق یه ماه و نیمهههه که دارم میرم به بنگاه ها سر میزنم اخهه!!


از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون که تا همین بیست،بیست و پنج روز پیش وقتی یه مورد مناسب پیدا میکردم که مثلا بریم ببینیم همسری یادش میومد که حوصله نداره بریم خونه ببینیم! بعدش دیگه دید که نهههه داره خطری میشه و باید خونه رو تخلیه کنیم، این شد که جدی گرفت


 توی این مدت دیگههه هر بنگااااه که میرم توی دلم میگم الان یارو میگه وااای باز این زنه اومد


منم وقتی وارد میشم اول از همه میگم با زحمتای ماااا  و اینگونه راه هرگونه شکایت رو بر بنگاهی میبندم باشد که رستگار گردممم


یه مسیله ی دیگه ای که وجود داره اینه که همه ی خونه های اجاره نرفته ی بدرد نخور در منطقه رو میشناسم  تا یارو میگه پشت رستوران ج... میگم جلالی؟؟ اون که 110 متره طبقه چهاره کمد دیواریش توی پذیراییه؟؟   یارو میگه کوچه بغلی یکی هست .. میگم ارههه اونی که روشوییش توی حمومه؟؟ چشای بنگاهیه میزنه بیرون میگه ماشالا خانوم همه جا رو هم که گشتیییی


خلاصههه این بود تجربیات من از دنبال خونه گشتننن


راسییی لامصب هوا بدجووور گرم شده من که دارم کبابی میشم وسط خونههههه




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد