خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

29. دغدغه های من

عایااا من توهم دارم؟


بار قبل که باردار شدم، یه هفته بعد از تخ.مک گذاری حالت شبیه پری.ود داشتم و دل درد و کمر درد و فشار پایین! 


الان همین علایم رو دارم! ولی شک دارم که نکنه دارم زودتر پر.یود میشم و این نشونه ها بخاطر اونه؟


یه خونه پیدا کردم که تقریبا همه جوره ازش راضی ام! از خدا که پنهون نیس از شما چه پنهون که چون یه کم شک داشتم برای قرص شدن دلم استخاره هم کردم!!


عاالی اومد استخاره با نام خدا شروع شده بود و گفت هر کاری میخواین انجام بدین زود تند سریییع انجام بدین


من هم خدایی خیلی دلم قرص تر شد! با شیمار جان رفتیم یه دور دوباره خونه رو دید زدیم و اونم خوشش اومده بود.. قرار بنگاه گذاشتیم برای فردا!! حالا دیگه نمیدونم چی پیش میاد من که به همسرخان گفتم همییین رو میخوام و بسسس والسلااام نامه تمااام


حالاا اگه فردا خبرهای خوشیی در کار بودم میام و میگمممم


امروز کلاس زبان بودم برای دومین بار ازم درس پرسید منم که بچه مثبت و درسخون به همه سوالات پاسخ صحیح دادم


خب فعلا چیز دیگه ای یادم نیمیاااد تا بعدددد


فردا نوشت ساعت 11 صبح: رفتیم بنگاه برای امضای قرارداد! اومدیم سر مبلغ چونه بزنیم یوهو دیدیم پول پیش 5 تومن بیشتر از اونیه که فکر میکردیم! هیچی دست از پا درازتر اومدم خونه..


پی نوشت: خدایا دیگه جون ندارم نمیکشم یه ماه و نیم بیشتره ها، داغون شدم بخدا...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد