خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

هستی؟

برای بار دوم میگم..


اون تو هستی مامان؟؟


من ترم دیگه پایان نامه دارم، اما بهرحال تصمیم گرفتیم که اقدام کنیم!..


با خودم میگم، اگر باشی، خوبه.. اگر نباشی هم، اون هم یه مزیتایی داره!.. خنده داره که برای نبودنت هم مزیتهایی برای خودم ردیف کرده م! که البته تنها دلیلش پایان نامه مه...


خدایا من به تو سپردم. تو هم منو تنها نذار..


حالتهام شبیه بودنته! و تا سه چهار روز دیگه معلوم میشه.. 


منتظرم



نظرات 1 + ارسال نظر
سحر جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 20:23 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

جالبه منم فقط پایان نامه ام مونده و به فکر نی تی ام
انشاالله به سلامتی راستی موضوع انتقال من خودم به شما گفتم؟

چه جالب
نه عزیزم توی وبلاگ هیلا بود یا آشتی، که کامنتت رو خوندم و متوجه شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد