خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

میگذره..


بتا که اوکیه


الان قاعدتا باید توی هفته ی شش باشم


هفته ی بعد هم سونوگرافی دارم


همزمان باید کارهای آزمایشگاه و پایان نامه رو هم انجام بدم. دارم میرم هر روز. تا کی طول بکشه، خدا داند!


فک کنم اومدن نی نی بمونه برای اسفند


هنوز خودم زیاد باور نکردم!! یعنی برام خوب جا نیافتاده انگاری


هیچکدوم از خونواده ها هنوز خبر ندارن. گفتیم سونو رو هم انجام بدیم خیالمون راحت بشه بعد بگیم


در کنار همه ی اینا، بی پولی هم هست برا خودش!


نبودن مامانم هم دلم رو هر از چندگاهی میسوزونه!! فکر تنهایی توی بارداری و بعد از بارداری... چه بدونم...


میگذره. اینم میگذره...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد