خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

امتحان و مامان:)

امروز 22 شهریوررر

فاینال زبانم رو  دیروز دادممم

الانم آماده نشستم تا همسری که رفته دنبال مامانم ترمینال، برسه خونههه

شکمم انگاری واقعنی بزرگ شده 

خیلییی خسته م برای امتحان چند روزی درگیر بودم و خوابم کم بود،دیشبم نتونستم خوب بخوابم

مامان که رسید یه سر میرم آزمایشگاه، یه کار کوچیک دارم باید نمونه ها رو بدم به دوستم و زود برمیگردم. اصلا حالم خوب نیس برا کار کردن

خلاصه که اینجوریااا

نی نی هم که والا خبری ازش نیس

شنبه نوبت غربالگری دارم و دعا دعا میکنم تا دوشنبه جواب حاضر بشه که بتونم به دکترنشون بدم. اخه اخر هفته تعطیله و اگه همه چی اوکی باشه میخوایم ما هم با مامان بریم شمال

تا ببینیم چی میشهه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد