خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

پسر شیطون من!

سلام نی نی جان

چطوری جان مادر؟؟


چندین و چند هفته ست که حسابی تکون میخوری و لگد میزنی. جدیدا متوجه شدم که از روی شکمم معلوم میشه لگد و مشت زدن هات!!


بابا جونت خیلی دوس داره ببینه. ولی نشده تا حالا. بهش قول دادم فیلم بگیرم. ولی هروقت که منتظر میمونم تو ساکت میشی اخه!!


مامان جان من خیلی بهت وابسته شدم میدونی؟؟ یه شب یه خواب بد دیدم که دلم نمیخواد درباره ش بحرفم. کل روز رو اون حس باهام بود و خیلی ناراحت بودم و همه ش دستم روی شیکمم بود و به تو فکر میکردم و دلتنگت بودم.


مامانی جونم،هنوز اسمی برات انتحاب نکردیم. یعنی من یسری اسم توی ذهنم بود ولی بابایی جونت سخت پسنده! تازه وقتی بهش گفتم پس برو لیست همه ی اسم ها رو خودت هم نگاه کن، دلش از زیر کار در رفتن خواست! و گفت اوووه حالا وقت هست!:)))


الان اخرای ماه ششم هستم جان مادر. بیشتر وسیله هات غیر از لباس هات رو خریدم. دوستت دارم. زیاد. 


حس قشنگ و خاصیه که یکی توی شیکمته! بازم میگم که دوستت دارم هااا عزیزدلم


یکی یه دونه ی منی!  البته بعد از بابات که منو میکشه اگه یکی یه دونه م نباشه:دی خدایی هم هست:)


فعلا دردونههه

نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 8 آذر 1397 ساعت 08:28

حالا که هنوز لباس نخریدی، یه توصزه برات دارم. زیاد لباس سایز صفر نخر چون سرعت رشد بچه ها تو هفته های اول باورنکردنیه! زود کوچیک میشه. ترجیحا لباس انبار نکن و به مرور تو هر فصل اندازه نینی رو ببین.و براش بخر. چون خیلی از لباسهای سیسمونی وقتی اندازه بچه نیشه که فصل اون لباس نیست و لباس میمونه رو دست آدم.

از بارداریت لذت ببر. نگرانی های مادرانه طبیعیه ولی زیاد توش گیر نکن. یه دوست با تجربه یا حتی بی تجربه ولی باشعور گیر بیار و باهاش درددل کن.

ممنونمم عزیزم از توصیه ات

کلی توی نت سرچ کردم درباره لباس و چیزهای دیگه، مشابه حرفهای شما رو میزدن و میگفتن از ه سایز سه دست بیشتر نخرین ممکنه روی دستتون باد کنهه
دارم به توصیه هاتون گوش میکنم ممنووونم
مرسی از دلگرمی ها و توصیه های دوستانه ت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد