خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

دوستت دارم مامانی

سلام مامانی


اومدم بگم که دوستت دارم


امید بخش روزهای بی حوصلگیم شدی مادرجون. وقتی حس میکنم از دنیا بریدم، اونم تقریبا بی دلیل!!


بعد تو تکون میخوری، زیر پوستم راه میری، و من از فکر زندگی ایی که توی وجودمه جون دوباره میگیرم.. همین الانش اشکم توی چشامه...

داریوش شیرین شیرینم میخونه و من پایان نامه تایپ میکنم و تو تکون میخوری ... 


زیاد نمیدونم چمه!  مسایل کوچیک بنظرم گنده میان و احساس غم بهم میدن.. 


احتمالا به حالتهای بارداری ربط داره.. 


یه اعتراف کنم! بعضی وقتا حس میکنم دلم‌ نمی خواد از توی شکمم بیای بیرون! جات خوبه، امنه، همیشه کنارم دارمت، حرکاتت رو حس میکنم همیشه، خیالم ازت راحته! خب چرا بیای بیرون پس


باباییت یه بار میگفت پس کی پسرمون میاد، پیش خودت نگهش داشتیش همه ش


پایان نامه رو هم‌ فهمیدم که باید حتما ۷۰ صفحه بشه!! منم اخه هر دو پلی مورفیسمم روی یه ژنه نه دو تا ژن، پس باید هی درباره همون ژن توضیح بیشتر بدم! حالا از امروز هی افتادم به هول و ولا و هر چی از مقالات درباره ژنم دراوردم و فکر میکردم اضافیه دارم تایپ میکنم و اضافه میکنم! حالا باز احتمالا برم به مقالاتی که دارم مراجعه کنم و مطالب بیشتری دربیارم ازشون! چاره این نیستتت


هی دعا دعا میکنم بتونم توی اسفند دفاع کنم! این هفته برام هفته ی سرنوشته به گمونم! باید خوب بنویسم و مطالب رو کامل کنم! خدااااا 


کلاس زبانم رو هم دارم از غیبتهام استفاده میکنم و دیگه تا ۱۵ اسفند که فایناله، نمیرم کلاس. 


کارهای خونه هم تا حدزیادی پیش رفته. فقط یسری کابینتها، دیوارهای اشپزخونه و یخچال و گاز و کف آشپزخونه مونده. سرویس بهداشتیا هم مونده که کارشون زیاد نیست. بقیه انجام شده. حتا امسال دیوارها هم با وایتکس و پودر تمیز شدن و واقعا رنگشون عوض شددد


راستی دکتر هم رفتم که لگنم رو معاینه کرد و گفت خیلی خوبه،  سر پسری هم توی لگنه. گفت همون ۱۸ اسفند به بعد موعد زایمانته، و اینکه احتمالا به عید نمیرسی و قبلش زایمان میکنییی دیگه هرچه باداباااد


بریم که انرژی مونو بیشتر کنیییم... خوب شد که الان یادم اومد تمرینای شکرگزاری م رو انجام بدممم


فعلااا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد