خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

موکوس؟

دیروز رفتم دکتر، معاینه کرد منو

گفت دهانه ی رحمت اصلااا وا نشده و فک نکنم تا ۱۰ روز دیگه زایمان کنی

ولی آی معاینه کردهااا، درد گرفت حسابییی

گفت سر بچه رو لمس کردم! گفتم عه گفتید دهانه رحم وا نشده که، گفت یه سانته که اصلا حساب نمیشه.


منم متعجب بودم با خودم که موکوس دهانه رحم کجا تشریف داره! که این دستش رو برده داخل


بعد، امشب بعد از کلی استراحت، اومدم یه کم گردگیری کردم، همسری هم داشت دستشویی رو میشستش. احساس کردم ترشح دارم، با دستمال تمیز کردم که دیدم لکه. شبیه اونایی که میگن موکوس و فلانه، ولی کمتر بود مقدارش


خلاصه که عکس گرفتم و عکسش رو برا دکتر فرستادم. حالا فعلا که هنوز جوابی نداده. تا ببینیم چه می شووود!


یه ذره هیجان زده شدم که اگه نشانه ی زایمان باشه، کیان رو به زودی میبینمم


ولی خب انقباض یا دردی ندارم. واسه همین فک نکنم که خبر خاصی باشه هنوووز



فعلا اینطووووری


بعدا نوشت: دکترم گفت که ترشحات مهم نیست، ولی نوارقلب رو امروزم دوباره انجام بدم


دلیلش رو نمیدونم ولی پسرم که مثل همیشه ست خدا رو شکررر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد