خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

دلم‌ هوایی شده!

دلم هوای شعر کرده

هوای کتاب خوندن

هوای قصه گویی

هوای رهایی

هوای رفتن کنار دریا و قدم‌زدن‌ روی ماسه ها

زل زدن به موجهای دریا و غرق شدن توی حسش

هوای رقصیدن بی بهانه

هوای نفس کشیدن عمیق توی هوای آزاد

هوای بوسیدن، بوسه های از ته دل

هوای بی خیالی....


دلم‌هوای همه چی داره.. هوای همه چی....




...به وقت یک روز گرفته ی پاییزی...

نظرات 1 + ارسال نظر
مادر شنبه 2 آذر 1398 ساعت 09:02 http://ħ††p://Ǹ1393.ʙし✿G$ĸƴ.com

میشه یه هندزفری بذاری تو گوشت و تا انتهای یه خیابون فقط قدم بزنی دستاتو بذاری تو جیب پالتوت و فقط فکر کنی



.
.
.
.

نیست ... نداریم ...

نیست نداریم! با پسر کوچولوی هشت ماهه نمیشه با بی خیالی تا انتهای خیابون قدم زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد