خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

خودم، یک وال- ایی

میخوام خود واقعیم باشم، فقط خودم...

بخواب دیگههه

چه شلوغ شده بود وبلاگها این چند روزه وای فای اکثر استان ها وصل شده و کم کم دوباره وبلاگ ها سوت و کور میشن یحتمل


من که هنوز در محرومیت اینترنتی به سر میبرم، چون وای فای نداریم و نت گوشی داریم فقط


الانم دارم از شدت خواب کورمیشم ولی کوو خواب! البته وب گردی در این نخوابیدن بی تاثیر نیست 



کیان خوابه باید از فرصت استفاده کنم و بخوابم خدااااا

چندوقته که به طور سینوسی چند شب رو خوب میخوابه و چند شب رو هی زود زود بیدار میشه، پدر منم درمیاد


حال نوشتن ندارم، استرس دارم که کیان بیوار بشه و من هنوز نخوابیده باشم


رفتممم


نظرات 1 + ارسال نظر
حلی یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 23:00 http://Khaneylimooie.blogsky.com

هر وقت به من میگن یه بچه دیگه بیار... یاد این چیزا میوفتم و توی دلم یواشکی میگم من غلط بکنم یکی دیگه... عمرا...هرگز... و به اونایی که این حرفو گفتن لبخند ژکوند تحویل میدم

والا من که هنوز روم زیاده و به یه بچه دیگه فکر میکنم البته اون‌لحظاتی که شدیدا خوابم میاد کیان رو هم بزور تحمل میکنم کلا یه آدم دیگه میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد